tbx!

Sådär, nu var man hemma efter "hård" träning, hahah .. Men i allafall, det var jävligt gött måste jag säga, det känns ju liksom helt konstigt skönt i hela kroppen nu. Det är verkligen som man säger - träning ger energi! Jag är typ helt pigg nu men ändå trött, I lovin it! Kan passa på att säga att jag precis ätit ketchup drängt med ketcup, en tradition för mig. Ett tag åt jag det 24/7, haha. Jag har i allafall bestämt mig för att börja gymma regelbundet, typ varje torsdag, och sen så kan jag ju dra ut och springa på söndagar typ, och sen börja friskis & svettis och gå varje måndag/tisdag.. Det låter väl som ett bra träningschema, eller? :)

Aja, ska iaf duscha nu, ha det gött!

kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0