Irriterad,

Asså, jag är irritedad och allmänt sur. Allt går piss för mig just nu. Tvkanalerna funkar int tack vare det jäkla strömavbrottet som inträffade idag, mitt hår har bara blivit allmänt konstigt, jag fattar inte hur man byter smycke på navelpiercingstaven, Michael Jackson är död (ja, jag vet att han har varit det ett tag, bara inte orkat nämna det , (: ) , jag måste åka till Lidköping i och fixa med mitt pass i morgon för TREDJE gången och jag är väääääldigt sugen på choklad. Alltså är jag allmänt pmsig. Jo, jag vet, vilka problem jag har.....

Angående Michael Jackson så tycker jag att det är väldigt overkligt att han är död. Jag har aldrig varit asså något fan av honom, men jag tycker ändå att det är jäävligt sorligt asså. Han var ju ändå han liksom, man liksom tror inte att något sånt kan hända en sådan "stor" människa, eller aa ni fattar. Iaf, rest in peace <3


kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0