-

Fick en sån otrolig lust att blogga. Haha, inte skrivit ngt sen jag vet inte hur länge, men ska nog smått börja skriva här i bloggen igen. Idag har jag iaf vart och tagit typ prover för det är något fel med min lever, asså fråga inte, för jag vet inte liksom själv vad det är med den och jag bryr mig inte så mycket heller, haha x) Aja, gick typ halvt vilse i lidköping, det var kallt & jag missa busses, så dagen började inte så lyckat ifall man säger som så.. Tillslut så lyckades jag ju självklart att ta mig hemåt, och jag gjorde liskom inget först, typ chilla lite och spelade the sims 3, hahah nooob till mig :D med asså, det är beroendeframkallande, köpte det på dagen det släpptes, var ju sjuk så något var jag ju tvungen att göra liksom (: men senare på dagen träffade jag i allafall Freja, Sara & Olivia, sjuuukt mys (: Kom hem typ nu, och jag är uttåkad, haha x) 

kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0