rubriker suger (:

Haha, inte skrivit på några dagar, är asså helt sämst på att blogga (; Dock så försökte jag skriva ett inlägg i förrgår (?) men inlägget kunde inte publiceras & då blev jag less på det, (som alltid när saker inte blir som jag vill :))

Jaaa, vad finns det att skriva? Igår var det midsommar, firade den som alltid med min & Frejas familj, blivit som något av en traditon nu., men vi klagar inte, hihi (: Jag sov ju då hos Freja, & vi satt uppe och tittade på Fucking åmål och Fjorton suger, jag vet inte varför, men jag älskar "gamla" svenska tonårsfilmer, lite lagom pinsamma sådär!

Aja, ska nog fortsätta på mina chokladpraliner, perfekt när man har skitont i magen som jag har nu.. *ironi*

kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0